У соціальній мережі оприлюднили вельми цікавий відеофайл, на якому можна побачити гречаний багет і велику склянку з українським борщем. Це все знаходиться на підносі з вивіскою "Сільпо" і літає в стратосфері.

Таке відео розмістили на офіційній сторінці "Сільпо" в Twitter.

Знаменита велика мережа супермаркетів "Сільпо" заснована ще в 1998 році, засновником якої став Володимир Михайлович Костельман. Штаб-квартира знаходиться в Києві, а кількість фіалів становила 241 ще в 2018 році. "Сільпо" є частиною торгово-промислової групи"Fozzy Group".

На незвичайному відеофайлі можна побачити унікальний підхід до маркетингу. Компанія "Сільпо" запустила в стратосферу піднос з борщем, багетом і своєю фірмовою вивіскою з написом "Сільпо".

Пост в Twitter
Пост в Twitter

"Сьогодні ми запустили в стратосферу український борщ і гречаний багет. Тому що український борщ не від світу цього", - підписана публікація на сторінці "Сільпо" в Twitter.

Користувачі соціальної мережі моментально відреагували на публікацію такого характеру. Українці не змусили себе довго чекати і почали коментувати публікацію "Сільпо".

"О ні! На Землю падає величезний борщ!", "О так!", "демонстрація рівня цін", " ціни нормальні. Це зарплата у вас низька.", "There is no tea in borshch (just wanted to make sure you know). And - congratulations!", "нарешті хтось вирішив відповісти за легкодухе "піди-піди, дощику" у літню спечу", "Х'юстон у нас Борщ", "І борщ в ілюмінаторі, і борщ в ілюмінаторі", " My wife makes the best buckwheat baguette and she's not even Ukrainian. I must admit I'm intrigued by the idea of Ukrainian buckwheat baguette to go with salo & horilka.", " Lol Smiling face with open mouth and tightly-closed eyes I second that Ukrainian borscht is the cosmos!"", - залишають коментарі користувачі соціальної мережі.

Комментарии в Twitter
Комментарии в Twitter

Комментарии в Twitter
Комментарии в Twitter

Нагадаємо, що у Києві загорівся "Сільпо".

Як раніше повідомляв портал " Hyser", навколо супермаркету "Сільпо" розгорівся неабиякий скандал.

Також портал "Hyser" писав, що через унікальну послугу в АТБ, українці мало не рознесли супермаркет.