Багато українців користуються послугами компанії "Укрзалізниця", проте не всі знають всі свої права.

Стало відомо, якими послугами можуть скористатися пасажири, купуючи квиток, пише "Обозреватель".

Отже, перше, що повинні знати пасажири, це право користування безкоштовним туалетом при наявності квитка. Причому туалети не тільки у вагонах, а й на станціях по шляху прямування поїзда.

Кожному пасажиру у вагоні покладається окріп, стакан і ложка.

У купе є холодильник, яким можуть користуватися пасажири.

Також пасажирам надається аптечка, яка зберігається у провідника.

Пасажири, які невпевнено себе почувають на других полицях, можуть попросити у провідника спеціальні ремені безпеки.

Згідно з правилами, пасажир не повинен самостійно складати постільну білизну після користування. Також у вартість квитка включено прибирання вагона.

Кожен пасажир може взяти у провідника мило або туалетний папір, якщо вони закінчилися в туалеті.

Якщо у вагоні не працює кондиціонер, то українець має право вимагати від провідника вагон з робочим кондиціонером (тільки при наявності вільних).

Пасажир може безкоштовно поміняти квиток на більш ранній або пізній. Якщо ви хочете вагон вищої категорії, то необхідно буде доплатити, а ось якщо нижчою, отримати в касі різницю.

Якщо пасажир ненавмисно проїхав свою станцію, то він має право повернутися безкоштовно. Начальник складе акт про продовження дії проїзного документа, тим самим дозволяючи повернутися до кінцевої станції, зазначеної в квитку.

Кожен пасажир має право перервати поїздку до 10 днів. Це означає, що він може зійти з поїзда, а протягом 10 днів продовжити поїздку безкоштовно. Для цього необхідно протягом однієї години на тій станції, де він призупинив поїздку, пред'явити квиток черговому по вокзалу або начальнику станції. Той поставить потрібну позначку, після чого необхідно буде замінити свій квиток на новий в касі.

Кожен пасажир "Укрзалізниці" застрахований, тому при отриманні травми може розраховувати на компенсацію. Для цього необхідно оформити акт і зберегти квиток. Після зв'язатися зі страховою компанією, контакти якої вказані в квитку.

Раніше Hyser писав про те, що "Укрзалізниця" має намір відновити залізничне сполучення з територіями, які межують з анексованим Кримом.

Також Hyser повідомляв, що в "Укразалізниці" скасували найбільш "ходові" рейси по Україні.

Нагадаємо, що в "Укрзалізниці" розповіли, чи можна перевозити тварин у пасажирських поїздах.