Клієнти найбільшого українського банку почали скаржитися на випадкові зміни ПІН-коду

Пін-код-це свого роду пароль, який гарантує доступ клієнта банка до його коштів, що містяться на рахунку. Здавалося б, знати і міняти цей код має право тільки клієнт, проте в реальності, схоже, все трохи по-іншому. Про це повідомляє iнформаційний портал "РБК-Україна".

Клієнтка "Приватбанку" Наталія Хомен5ко, співробітника Державної податкової служба, в соціальних мережах розповіла про те, що протягом декількох днів "ПриватБанк" двічі поміняв пін-код карти, на яку воно отримує заробітну плату. Дізналася вона про це тільки тоді, коли спробувала зняти гроші за допомогою банкомату і не змогла цього зробити.

У "Приватбанку" підтвердили можливість того, що пін-код може помінятися автоматично, проте відзначили, що при цьому на фінансовий номер клієнта приходить відповідне СМС-повідомлення.

Відбувається ж подібна автоматична зміна коду для того, щоб зберегти кошти клієнта, якщо він використовує підозрілий банкомат. У такому випадку варто скористатися новим пін-кодом, який банк надсилає в СМС-повідомленні на фінансовий номер. Так що панікувати або звинувачувати банк в шахрайстві в подібних ситуаціях не варто.

Якщо ви опинилися в ситуації, коли у вас автоматично був змінений пін-код карти, це означає, що ви використовували карту в банкоматі або терміналі, в яких був встановлений скіммер — пристрій, що дозволяє красти дані про карту.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що користувачів Android попередив про небезпечний вірус, який краде дані карт monobank і "ПриватБанк".

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Вєрка Сердючка виявилася залучена у фінансову аферу.

Також "Hyser" писав, що Google збирається блокувати акаунти на старих версіях Android.