Відома компанія «Укрзалізниця» встряла в гучну скандальну ситуацію з якістю обслуговування. Йдеться про те, що один з пасажирів поїзда віддав зі свого гаманця зверху 150 гривень за те, щоб їхати у вагоні з кондиціонером, але він так і не працював.

Про це повідомляє українець на ім'я Сергій Дятленко на своїй сторінці в Facebook.

Скандал трапився 20 серпня в поїзді, який їздить з Чернівців до Чернігова. Пасажир на ім'я Сергій купив собі 5 місце в 11 вагоні, а відправлення поїзда було о 20:46. Коли він у вагоні знаходився вже 1 годину, то Кондиціонер всередині нього не працював.

Потім чоловік вирішив запитати, що сталося і чому не включається Кондиціонер. Провідник же, у свою чергу, сказав, що вся причина полягає в тому, що у поїзда невелика швидкість.

За словами пасажира, він віддав 150 гривень за те, щоб проїхатися у вагоні з кондиціонером. Він підкреслив, що вночі стане прохолодніше, тому їхати у вагоні буде легше. Він не бачить пояснення, чому вагон з кондиціонером коштує дорожче, якщо ця послуга не працює.

"20 серпня. Їду в потязі Чернівці-Чернігів, вагон 11 місце 5, відправлення 20,46. Протягом першої години руху у вагоні не включається кондиціонер. З пояснень провідника, через малу швидкість руху. Але ж я заплативши 150 грн додатково за проїзд у вагоні з кондиціонером. Вночі температура знизитися сама і проїзд стане комфортнішим. Тоді за які послуги вагона з кондиціонером підвищують вартість проїзду, якщо технічно її убезпечити неможливо", - поскаржився пасажир у соціальній мережі.

У компанії ж підкреслили, що послуга кондиціонування не входить в ціну квитка і не є доповненням до послуги. За словами співробітників Укрзалізниці, кондиціонер повинен працювати від генератора, який включається, коли швидкість поїзда – 40 кілометрів на годину.

Нагадаємо, що пасажирам Укрзалізниці дали список безкоштовних послуг, якими вони можуть користуватися.

Як раніше повідомляв портал "Hyser", Укрзалізниця встряла в серйозний скандал через обслуговування.

Також портал "Hyser" писав, що пасажири Укрзалізниці скаржаться на те, що вони не можуть купити пільгові квитки.