Інженери БелАЗ в 60-х роках розробляли кар'єрний самоскид, якому було присвоєно Індекс 549.

Перша модель з гібридною установкою мала дизельний двигун, який виконував функції генератора, а також електромотори, що обертають задні колеса, пишуть російські ЗМІ.

БелАЗ - 549 мав більшу вантажопідйомність, ніж його попередники і вона становила 75 тонн.

Одночасно розробники в цей час створили експериментальний автопоїзд вантажопідйомністю вже 120 тонн. Саме ця машина зі складним індексом БелАЗ-Е549В-5275 показана на фотографіях.

Сідельний тягач, створений на базі БелАЗа-549, працював у зв'язці з одноосним самоскидним напівпричепом, оснащеним додатковими електромоторами. Максимальна швидкість, яку розвивав великовантаж становила 65 кілометрів на годину.

Інженери замість звичного дизеля на експериментальний поїзд встановили газотурбінний двигун від вертольота Мі-8 потужністю 1200 к.с. однак він мав невеликий ресурс, занадто був галасливий, а також була потрібна заправка спеціальним паливом.

Як і слід було очікувати, проект подальшого розвитку не отримав. На заводі зробили упор на виробництво моделі БелАЗ, незважаючи на те, що перша модель 549 зійшла з конвеєра тільки в 1976 році.

В даний час білоруси спеціалізуються на самоскидах вантажопідйомністю до 450 тонн, які регулярно сходять з конвеєра заводу.

Раніше Hyser писав про те, що у мережі показали електрокари, розроблені в Україні.

Також Hyser повідомляв, що українські автолюбителі розігнали радянський "запорожець" до 140 км/год.

Нагадаємо, що в Україні виявили "Славуту" - купе в ідеальному стані.